Οι Υπηρεσίες Μας

Υπηρεσίες

Οι Υπηρεσίες Μας

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

Αξιολόγηση Ασθενούς

Κάθε άνθρωπος για μας αντιμετωπίζεται ως ένας διαφορετικός ασθενής με άλλα συμπτώματα, άλλη καθημερινότητα, άλλο σωμα και διαφορετικές ανάγκες. Στο κέντρο μας η αξιολογηση παρέχεται δωρεάν και ο ασθενής πληροφορείται πλήρως για το προγραμμα των θεραπειών του.

Manual Therapy

Το manual therapy ή αλλιώς χειροπρακτική θεραπεία βασίζεται στον κλινικό συλλογισμό, την αποδεδειγμένη επιστημονική πρακτική με τεχνικές που εφαρμόζονται πάνω στην άρθρωση όπου ο θεραπευτής με τα χέρια του θα αξιολογήσει και κατ' έπεκταση θα αντιμετωπίσει τα συμπτώματα του πόνου.

Βελονισμός

Ο βελονισμός χρησιμοποιείται σε όλες τις προηγμένες χώρες με εξαιρετικά αποτελέσματα στη θεραπεία του μυοσκελετικού πόνου, του μετεγχειρητικού πόνου, των πονοκεφάλων καθώς και στην θεραπεία των σημείων πυροδότησης πόνου(myofascial trigger points) μέσω της εφαρμογής της ξηράς βελόνας(dry needling).

Τεχνικές Πονοκεφάλου

Ο πονοκέφαλος αποτελεί την πιο συχνή εστία πόνου, ενώ πλέον, εφόσον αποκλειστεί κάποιος σοβαρός παθολογικός παράγοντας, η κύρια αιτία του φαίνεται να είναι η άρθρωση του αυχένα, έτσι καλείται αυχενογενής κεφαλαλγία.

Θεραπεύτικη άσκηση

Η θεραπευτική άσκηση είναι αυτη που θα μας δώσει το ολοκληρωμένο αποτέλεσμα θεραπείας προκειμένου ο ασθενής να επιστρέψει κανονικά στην καθημερινότητά του και να αποφύγει την επανεμφάνιση του προβλήματος.

Kinesio Taping

Η μέθοδος της κινησιο-επίδεσης με ταινία είναι μια καινούργια τεχνική στο χώρο της φυσικοθεραπείας και έχει πραγματικά κατακτήσει τον κόσμο της αποκατάστασης αλλά και της άθλησης

Trigger Points Therapy

Τα trigger points, επίσης γνωστά ως σημεία πυροδότησης πόνου έιναι μικρά επώδυνα «οζίδια» πάνω στους σκελετικούς μύες και τις περισσότερες φορές ο πόνος που μας περιγράφει ο ασθενής είναι μακριά απο το σημείο που βρίσκονται στο σώμα μας.

Μέθοδος McKenzie

Oι ασκήσεις Μckenzie έιναι ένας είδος αυτοθεραπείας που πρακτικά σημαίνει οτι ο ασθενής πλέον μπορεί μόνος του, στο σπίτι ή ακόμα και στο χώρο εργασίας του, να εκτελεί αυτές τις ασκήσεις και να ανακουφίζεται άμεσα.

Clinical Pilates

Το Clinical Pilates απευθύνεται στον πληθυσμό εκείνο που έχει αντιμετωπίσει μία ή και περισσότερες φορές κάποιο μυοσκελετικό πόνο ή και στους ήδη πάσχοντες οπότε πρόκειται για ένα αρκετά εξατομικευμένο θεραπευτικό σχήμα.

Feel The Body Adjustment From Head to the Toe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa.

Professional Staff

Kind Of Madicine

Doctor Theraphist

Active Member

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore magna aliqua Ut enim.”
Izaac Mcbride
Why Choose Us

Guarantee Feel Free From Pain Again

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua Ut enim ad minim veniam quis nostrud